U novu pruduttu di a serie di guardia di manu FEEGOO - a scatula di tissuti murale FG5688 hè ufficialmente lanciata!

Cum'è un pruduttu supplementu impurtante per l'aghjurnamentu di u cuncettu di marca di tecnulugia di lavaggio di mani di FEEGOO, a scatula di tissuti murale FEEGOO porta una opzione d'aghjurnamentu per u almacenamentu di asciugamani in lochi publichi è famiglie cù u so aspettu luminoso è lussuosu è i vantaghji di un più grande. - capacità cavità interna.

11

 

 

L'aspettu è a qualità, sia in l'internu sia fora

 

A scatula di tissuti murale FEEGOO FG5688 cuntinueghja u stilu di design simplice è pulitu di FEEGOO "Hand Guard Series", cù una corrispondenza di culore classica, simplice è rinfrescante senza perde a struttura, sia in casa sia in lochi publichi, hà a ciliegina. l'effettu di a torta nantu à u spaziu.

In quantu à a selezzione di u materiale è a pruduzzione, FEEGOO seguita i standard stretti di solitu, selezziunate materie prime PP impurtate, è li fabrica cun precisione, cusì chì a scatula di tissuti murale FG5688 hà una sensazione spessa è cunfortu, rifiuta a sensazione di plastica economica. è piglia in contu l'anti-goccia, durable è micca giallu.praticità.

22

 

 

U disignu di u stilu di bagnu classicu hè un bellu paisaghju di u bagnu.

333

Focus nantu à i dettagli, fucalizza nantu à l'esperienza d'utilizatore

Cum'è una marca prufessiunale di tecnulugia di lavaggio di e mani, i prudutti di tecnulugia di lavaggio di mani FEEGOO anu sempre attentu à i dettagli è cuncentrati nantu à l'esperienza di l'utilizatori.Ci hè ancu parechje manifestazioni nantu à a nova scatula di tissuti murale FG5688 di a serie Hand Guard.

① Disegnu di cavità interna più grande, più libertà di sceglie asciugamani di carta

A cavità interna di a scatula di tissuti FEEGOO murata FG5688 hè più grande di a maiò parte di e scatuli di tissuti in u mercatu, è a dimensione di u tissutu hè più opcional.

444

② A carta hè disegnata senza intoppi

Parechje scatuli di tissuti murati nantu à u mercatu anu prublemi di marmellata di carta.FEEGOO FG5688 adopra una grande presa di carta per prevene l'inceppamentu.

555

 

 

③ Sigillatu è impermeabile per mantene a carta dispenser secca

FEEGOO FG5688 adotta un coperchio di scatula sigillata è una piastra posteriore chjusa, chì ponu efficacemente impedisce chì i tovaglioli di carta si bagnassi o annacquati, mantenendu i tovaglioli di carta asciutti è igienici, è assicurendu l'igiene di e mani di l'utilizatori.

666

 

④ Installazione di colla senza unghie, senza danni à u muru

FEEGOO wall-mounted tissue box FG5688 pò esse stallatu da punching, è pò ancu esse stallatu senza cola chiovu.Hè assai còmuda di strappare è incollà a cola senza unghie, senza dannà u muru, dismantling senza traccia, è purtendu finu à 6kg.

777

Marca prufessiunale di tecnulugia di lavatura di mani per aiutà u publicu à popularizà l'igiene di e mani

 

FEEGOO hè stata cuncentrata in u campu di a tecnulugia di lavaggio di e mani, è hè impegnata à furnisce soluzioni più perfette per l'igiene persunale di e mani in i lochi publichi è l'ambienti di casa.Hè statu unanimu ricunnisciutu da i mercati domestici è stranieri, è i so cumpagni sò situati in più di 130 paesi è regioni in u mondu.

U lanciu di a scatula di tissuti murale ùn hè micca solu a migliione cuntinua di a serie FEEGOO Hand Guard, ma ancu arricchisce assai a scelta di prudutti di igiene di e mani per diversi scenarii, chì aiutanu u publicu à popularizà megliu l'igiene di e mani.

 

 


Tempu di Postu: 01-Nov-2022