Ùn ci hè micca dubbitu chì l'asciugamani sò assai menu caru per operare cà i tovaglioli di carta.Un secadoru di mani custa trà .02 centesimi è .18 centesimi in electricità per seccu versus una tovagliola di carta chì tipicamenti costa circa 1 centesimu per foglia.(chì equivale à $ 20 in i costi di l'asciugamani versus $ 250 in i costi di l'asciugamani di carta se l'usu mediu hè di 2,5 fogli per seccu.) In fattu, ci vole più energia solu per fabricà ancu una spugna di carta riciclata chè per uperà un secadoru.È questu ùn include micca i costi di tagliate l'arburi, u trasportu di i tovaglioli di carta è i sustanzi chimichi chì entranu in u prucessu di fabricazione di i tovaglioli di carta è u costu di l'urdinamentu è l'almacenamiento.

L'asciugamani creanu ancu assai menu rifiuti cà i tovaglioli di carta.Una grande lagnanza per parechje cumpagnie chì utilizanu tovaglioli di carta hè chì anu da pulizziari dopu à i tovaglioli, chì ponu esse in tuttu u bagnu.Peggio ancora, alcune persone sguassate i tovaglioli in i toilette, facendu chì sò intasati.Quandu succede questu, u costu è i prublemi di igiene cù l'asciugamani di carta passanu per u tettu.Allora, sicuru, i tovaglioli deve esse ghjittatu fora.Qualchissia li tocca à i saccu, i carri è i camioni à una discarica, occupandu un spaziu preziosu di terra.

Hè facilitu per vede chì l'ambienti, l'asciugatori di manu battenu i tovaglioli di carta - ancu prima di cumprendi l'arburi chì sò distrutti.

Allora chì ci hè da lagnà quandu si usa l'asciugamani?
1) Certi pirsuni anu a paura di tuccà a maniglia di a porta quandu partenu da un bagnu è volenu tovaglioli di carta.

Una suluzione hè di guardà qualchi toels accantu à a porta di u bagnu, ma micca à i lavandini per chì quelli chì volenu veramente l'anu.(Ùn vi scurdate micca di una cesta di rifiuti perchè altrimenti finiscinu in u pianu).

2) Qualchi hype hè statu soffiatu intornu à l'industria dicendu chì l'asciugamani soffianu l'aria brutta chì hè in tuttu u bagnu nantu à e vostre mani.

E altri dicenu chì l'asciugamanu stessu pò esse bruttu è aghjunghje à u prublema.

Una coperta di l'asciugamanu deve esse apertu una volta à l'annu (più in situazioni d'usu elevatu) è soffiatu per caccià a polvera da quì.

Ma ancu s'ellu ùn hè micca fattu, ùn vedemu micca più battìri chì in ogni altru locu in l'asciugamani.

L'asciugamani à alta velocità sò megliu in questu sensu perchè a forza di l'aria li mantene naturalmente più puliti.

Ma a cosa bella di quasi tutti l'asciugamani automatichi / attivati ​​da sensori hè chì unu ùn deve micca toccu à tutti, mentri ùn pudete micca veramente evità di toccu un asciugamano di carta, pudete?(Ancu se in situazioni veramente disordinate, una tovagliola di carta hè bella perchè pudete strofinate e cose cun ellu. Per d 'altra banda, un secadoru di mani hè bonu per l'asciugatura. Pudemu dibattitu per sempre.)

Un studiu recente di circadori di l'Università Laval in Quebec City, è publicatu in l'American Journal of Infection Control, dice chì i batteri è i germi si sviluppanu nantu à i tovaglioli di carta è alcuni di quelli germi puderanu esse trasferiti à e persone dopu avè lavatu e mani.


Postu tempu: Mar-28-0219