L'asciugamani (vale à dì, l'asciugacapelli) in l'hotel si senti assai inefficace.

Quandu ci hè parechje persone, ci vole à mette in fila, è ci vole assai tempu per tutti à asciucà,
Pò esse micca capaci di seccu dopu u soffiu per a mità di ghjornu, ma se utilizate una spugna o una toalla di carta, hè faciule d'asciucà.

Siconda, sta cosa face assai rumore.

Allora perchè tali machini anti-umani sò cusì cumuni?Hè solu per salvà carta?

微信图片_20221025085555

Asciugà e mani cù un tissutu o un secadoru di mani hè statu longu un tema cuntruversu.

Quelli chì sustenenu l'usu di tovaglioli di carta si lamentanu chì l'asciugamani ùn sò micca faciuli d'utilizà è lentu à asciucà e mani, ma sapete quanti tovaglioli di carta sò perditi in lochi senza secadori di mani?In più di i rifiuti in u prucessu di usu, hè più chì certi persone anu da piglià una mansa di elli ...

微信图片_20221025085744

I tovaglioli di carta sò consumabili, perchè se utilizate carta, perderete carta.Se ùn aduprate micca carta, aspettate cù pacienza chì e vostre mani si seccanu davanti à l'asciugamani.Sempre perdi tempu è energia.

Certi pirsuni sceglienu di asciucà e mani in modu naturali dopu à lavà, ma sapete chì e mani umide ponu sparghje finu à 1000 volte più germi cà e mani secche.

Ci hè trè manere di asciugà e mani: asciugamani di carta, asciugamani è asciugamani.L'effettu di pulizia di a spugna di carta chì pare assai pulita ùn hè micca assai ideale, perchè hà una certa quantità di battìri, è s'ellu si trova in un locu relativamente umitu per un bellu pezzu, a spugna di carta cù una superficia rugosa diventerà naturalmente. u megliu locu di ripruduzzione per ogni tipu di batteri., ùn pudete mai "pulite e vostre mani".

Ci hè ancu e famìglie chì piace à aduprà una spugna per asciugà e so mani, chì hè u modu più impuru, perchè a spugna chì hè stata in un statu umitu per un bellu pezzu hà assai battìri, è avemu aduprà a stessa spugna per sguassate. e nostre mani ogni volta chì ci lavamu e mani.L'acqua cun ellu cuntinueghja à stà nantu à questu, furnisce nutrienti per i batteri è purtendu un locu megliu per cultivà.In u passatu, l'asciugamani antichi anu avutu u prublema di u rumore forte è l'asciugatura lenta, ma dopu à anni di sviluppu è di migliuramentu cuntinuu, ci sò digià assai asciugamani eccellenti.

 

微信图片_20221025090258

Asciugamani ad alta velocità FEEGOO FG2006 utilizatu in parechji Wanda Plazas

微信图片_20221025091636

Asciugamani ad alta velocità FEEGOO ECO9966 utilizatu in spazii di serviziu à alta velocità

Per d 'altra banda, l'asciugamani anu cumpunenti di mantenimentu più bassi cà i tovaglioli di carta.L'asciugamani solu bisognu di pulisce l'esternu regularmente è di pulisce a pantalla di filtru.In ogni casu, i tovaglioli di carta sò cunsumati rapidamente, è qualchissia hà bisognu di attentu à rinfurzà in ogni mumentu.costu.

微信图片_20221025091958


Tempu di pubblicazione: 25-oct-2022