I numerosi prudutti di Feegoo è tecnulugii pulite sò largamente utilizati in a ricerca è u sviluppu è u prucessu di pruduzzione di l'industrii d'alta tecnulugia cum'è istituti di ricerca, laboratorii, sale operatorie, camere pulite, cibi è bevande, attelli farmaceutici è elettronica di precisione in più di 60 paesi. e regioni in u mondu.Feegoo hè cunnisciutu in u mondu sanu per a so "qualità di sicurità, valore innovativu".A serie di prudutti di disinfettante per e mani prodotte da Feegoo China hà una pusizione di leadership di l'industria pivotale sia in u paese sia in u mondu.

Profilu di prestazione di disinfettante per e mani Feegoo:

Introduce a tecnulugia di vibrazione di overclocking avanzata internaziunale, forte effettu ultra-micro atomizazione, disinfezione senza lasciare tracce.

Pò esse equipatu cù un supportu di vassoi anti-gote per impediscenu l'eccessu di liquidu da spruzzià in terra.Pò esse appiccicatu à u muru o postu nantu à a tavula per l'usu.U disignu di prutezzione di l'ambiente hè riflessu in a goccia.

Pò esse cunfiguratu cù u sistema di cuntrollu di l'interruttore di a porta pulita, un cuntrollu cumplettamente automaticu, per assicurà a nostra sicurezza di produzzione in ogni mumentu.

A quantità di spruzzo pò esse aghjustata in modu graduale, è ogni effettu di disinfezione pò esse capitu in modu flessibile secondu l'ambiente di usu.

A mancanza di liquidu è u dispositivu di alarme di liquidu cumpletu è u disignu di a finestra visuale, permettenu di cunnosce u stock di disinfettante in ogni mumentu.

A buttiglia di suluzione pò esse eliminata per a pulizia è a disinfezione in quantu necessariu per prevene a contaminazione secundaria.

Materiali ABS impurtati di alta qualità è in acciaio inox assicuranu prudutti belli è durable.

Caratteristiche di Feegoo Hand Sanitizer:

Una macchina per duppiu usu: Feegoo hè u primu à creà una macchina à doppiu usu per l'asciugatura è a disinfezione di e mani è a disinfezione spray è u lavatu di e mani cù sapone per prutegge cumplettamente l'igiene di e mani.

Spray dual-mode: Feegoo hà dui modi: spray automaticu è spray quantitatiu, chì ponu capisce in modu flessibile l'effettu di disinfezione di ogni volta secondu l'ambiente di usu.

Doppia alimentazione Funzione di cuncepimentu innovativu Feegoo, batteria unica è plug-in (AC \ DC) Modu di alimentazione duale AC è DC, pò esse cambiatu liberamente.

Qualità è sicurezza: Dotatu di sistema di sicurezza multi-livellu BOS, cù prestazioni di sicurezza eccellenti è affidabilità di u mondu.

Ricordu intelligente: mancanza di liquidu umanizatu innovativu è unicu di Feegoo, prompt d'allarme di liquidu cumpletu è modalità di situazione di spia luminosa in trè culori, u statu di funziunamentu di a macchina hè chjaru à un sguardu.

Efficace è veloce: U sistema di cuntrollu di spray d'induzione infrared senza cuntattu hà un forte effettu di atomizazione di l'angolo largu.A disinfezzione di e mani pò esse cumpletata in 5-10 seconde, è a tarifa di sterilizazione hè di 99,9%.

Sanità è prutezzione di l'ambiente: Hè dotatu di un designu di supportu per a tavola antigote, chì pò esse aduprata nantu à u bancu o appesu à u muru.U vassou di goccia pò catturà u liquidu spruzzatu residuale per impediscenu di goccia nantu à a terra per furmà a contaminazione sanitaria è causà accidenti di sicurezza.

Bellu è durable: Fattu da i top designer europei in cunfurmità cù l'abitudini d'usu umanizzati, cumminati cù u cuncettu di pruduttu Dr. Jie sicuru, bellu è praticu.A cunchiglia di tutta a macchina hè fatta di acciaio inox 304 d'alta qualità, chì hè durable è faciule da mantene.

https://www.zjfeegoo.com/stainless-steel-automatic-sensor-wall-mounted-bathroom-soap-dispenser-fg2020-product/


Tempu di Post: 14-May-2022