U dispenser di sapone hè carattarizatu da un disinfettante automaticu è quantitatu di e mani.Stu pruduttu hè largamente utilizatu in i bagni publichi.Hè assai còmuda è igienica per aduprà sapone per pulisce e mani è altre igiene senza toccu.

U dispenser di sapone generalmente include un rubinettu di liquidu chì hè fissatu nantu à u bancu, è un dispenser di sapone sottu à u bancu.In generale, u dispenser di sapone hè assuciatu cù u lavamanu è installatu vicinu à u faucet di u lavu.

locu d'usu:

I distributori di sapone sò principarmenti usati in alberghi, ristoranti, pensioni, lochi publichi, ospedali, aeroporti, famiglie, farmaceutiche, alimentari, chimichi, elettronica, edifici d'uffiziu high-end, grandi centri commerciali, grandi locali di divertimentu, grandi sale di banchetti, resorts termali, kindergartens, Hè una scelta ideale per voi per perseguite una vita nobile è elegante per l'usu in scole, banche, sale d'attesa di l'aeroportu, famiglie, etc.

Colore dispenser di sapone:

Ci sò parechji tippi di dispenser di sapone.I dispenser di sapone sò ancu in una varietà di culori.Diversi culori di dispenser di sapone ponu esse scelti secondu diversi posti.
U culore standard di l'acciaio inossidabile per u dispenser di sapone pò esse divisu in culori brillanti d'acciaio inossidabile è culore di trafila d'acciaio inox.U bagnu in l'hotel di cinque stelle sceglie un culore luminoso d'acciaio inossidabile, è u clubhouse high-end sceglie rossu in acciaio inox.

funzione struttura:

In termini di funzione, u dispenser di sapone pò esse divisu in duie funzioni: cù serratura è senza serratura.Hè più appruvatu di sceglie un dispenser di sapone senza serratura in stanze d'hotel.U bagnu di l'hotel pò sceglie di avè una serratura per prevene a perdita di sapone.
A dimensione di u dispenser di sapone.A dimensione di u dispenser di sapone determina a quantità di sapone chì pò esse tenuta, chì pò esse sceltu secondu i bisogni attuali di l'hotel.

risoluzione di prublemi:

Se u dispenser di sapone hè statu inattivu per un periudu di tempu, un pocu di sapone pò cundensà in u dispenser di sapone.Se a quantità di sapone hè chjuca, fate solu cun acqua calda.Questu hà da restituverà u sapone à u liquidu.Se u metudu di sopra ùn hè micca fattibile, mette u sapone cundensatu Eliminate, aghjunghje l'acqua calda, è utilizate u dispenser di sapone parechje volte finu à chì l'acqua calda esce da u dispenser di sapone, chì pulirà tuttu u dispenser di sapone.
Per piacè nutate chì a polvera è l'impurità in u sapone bluccà l'outlet di u liquidu.Se vi vede chì u sapone in a buttiglia interna hè deteriorata, rimpiazzà u sapone.
Se u liquidu di sapone hè troppu grossu, u dispenser di sapone ùn pò micca esse fora di liquidu, per dilute u liquidu di sapone, pudete aghjunghje un pocu d'acqua è agite prima di l'usu.
Quandu si usa u pruduttu per a prima volta, aghjunghje acqua pulita per scaricate u vacuum in l'internu.Quandu si aghjunghjenu u liquidu di sapone, a buttiglia interna è a testa di a pompa ponu cuntene acqua pulita quandu si usa u pruduttu per a prima volta.Questu ùn hè micca un prublema di qualità di u pruduttu, ma u pruduttu abbanduneghja a fabbrica.rimasti da ispezioni precedenti.
Cù a migliione di a tecnulugia di dispenser di sapone, u disignu di capacità ragiunate di i dispenser di sapone nantu à u mercatu pò fà chì u liquidu di sapone s'utilice in modu ragiunate in a vita di conservazione.

Dispenser di sapone Outlook:

Sicondu l'ultimu rapportu di Grand View Research, a dimensione di u mercatu globale di dispenser di sapone hè prevista per ghjunghje à 1,84 miliardi USD da u 2027, cresce à un CAGR di 5,3% da u 2020 à u 2027. A crescente preoccupazione di i cunsumatori per a pulizia è l'igiene, chì porta à una frequenza aumentata. di lavà a manu, hè previstu di guidà u mercatu in i prossimi anni.、

distributore di sapone


Tempu di Postu: Oct-08-2022