Quandu compra un secadoru di mani, duvete ancu attentu à u tipu di mutore utilizatu da l'asciugamani.Ci sò parechji tippi di mutori utilizati in l'asciugamani, cumpresi i mutori asincroni di condensatori, i mutori ombreggiati, i motori eccitati in serie, i motori DC è i motori à magneti permanenti.L'asciugamani guidati da i mutori asincroni di condensatori, i mutori di poli ombreggiati è i motori DC anu i vantaghji di u rumore bassu, ma i svantaghji sò l'asciugatura lenta è un altu cunsumu di energia, mentre chì l'asciugamani guidati da i mutori di eccitazione in serie è i motori à magneti permanenti anu i vantaghji di grande volume d'aria è secchezza.I vantaghji di e mani veloci è u cunsumu d'energia bassu.Avà l'ultimu mutore DC brushless à magneti permanenti combina e caratteristiche sopra, cù un rumore bassu è un grande volume d'aria, è hè diventatu a megliu scelta per l'asciugamani.

 

1. Avà l'asciugamani cù a vitezza di secca veloce, a prutezzione di l'ambiente è u risparmiu d'energia sò secadori di manu basati in u ventu è riscaldamentu.A caratteristica di questu secadoru di mani hè chì a velocità di u ventu hè alta, è l'acqua nantu à e mani hè rapidamente sbattuta, è a funzione di riscaldamentu hè solu per mantene a cunsulazione di e mani.Di solitu, a temperatura di u ventu hè trà 35-40 gradi.Si secca e mani rapidamente senza brusgià.

 

Siconda, i paràmetri principali di l'asciugamani:

 

1. Conchiglia è materiale di cunchiglia ùn solu determina l'aspettu di l'asciugamanu, ma i materiali senza qualificazione ponu diventà un periculu di focu.I cunchiglia di l'asciugamani megliu usanu generalmente plastica ABS ignifuga, vernice spray metallica è plastica ingegneria.

2. Pesu, principarmenti à cunsiderà s'ellu u locu di stallazione è u materiale hannu abbastanza capacità à purtà u pesu di l 'asciugamani manu.Per esempiu, i muri di mattoni di cimentu in generale ùn anu micca bisognu di cunsiderà u prublema di pesu, finu à chì u metudu di stallazione hè adattatu, questu ùn hè micca un prublema, ma s'ellu hè un culore Materiali cum'è piastre d'acciaio bisognu di cunsiderà a capacità portante. , ma certi pruduttori di secadori di mani furnisce parentesi per risolve tali prublemi.

3. U culore, u culore hè principarmenti una materia di preferenza persunale è u currispundenza di l'ambienti generale, è e fabbriche alimentari, fabbriche farmaceutiche, etc. duveranu pruvà à sceglie secadori a manu cù u culore uriginale, perchè l'asciugamani spray vernice pò volatilize, chì influenzerà l'alimentariu o a medicina.sicurità

4. U metudu di partenza hè di solitu induzione manuale è infrared.Avà u novu metudu di partenza hè u tipu fotoelettricu, chì hè carattarizatu da una veloce di partenza rapida è ùn hè micca facilmente affettatu da l'ambiente.Per esempiu, una luce forte pò causà l'asciugamani infrared à mantene a rotazione o principià da ellu stessu., u fotoelettricu hè attivatu da bluccà a quantità di luce entrante, impediscendu cusì u prublema di l'asciugamani infrarossi, è ancu ùn toccu l'asciugamani cù e mani, impediscendu cusì infezzione croce.

5. Induction position, vi ponu sceglie secondu à i vostri bisogni

6. Metudu di travagliu, appiccicatu nantu à u muru o nantu à u bracket, sceglite secondu i vostri bisogni, hè cunsigliatu di utilizà u tipu di bracket quandu si move spessu

7. U rumore di travagliu, di solitu u più chjucu u megliu

8. U tempu d'asciugatura di a manu, u più cortu u megliu

9. Standby currenti, u più aghjustatu u megliu

10. A temperatura di l'aria dipende da i vostri bisogni è u tipu di secadoru di manu chì sceglite.Di solitu, hè cunsigliu di sceglie quellu chì ùn brusgia per un bellu pezzu.

 

3. Suggerimentu di l'acquistu:

 

Quandu compra un secadoru di mani, ùn fighjate micca solu u prezzu di l'asciugamanu stessu.Ancu se certi secadori di mani sò assai boni, usanu l'electricità cum'è un tigru, è hè difficiule di cuntrullà u cunsumu di energia.Per quessa, pruvate à cumprà prudutti cù pocu cunsumu d'energia.U cunsumu d'energia bassu hè carattarizatu da un brevi tempu di secca è una putenza relativamente bassa.Pudete calculà solu, cunsumu d'energia = putenza * tempu.Pruvate ancu di vede u pruduttu propiu da sè stessu, è poi cumprà dopu avè pruvatu.Avà parechji picculi pruduttori di secadori di mani utilizanu asciugamani fatti di materiali inferiori.Dopu un usu cuntinuu per un bellu pezzu, a cunchiglia hè deformata è ci hè un periculu di focu seriu.

https://www.zjfeegoo.com/automatic-wall-mounted-hand-dryer-fg2630t-product/

 


Tempu di Postu: Apr-10-2022