Siccomu a cuscenza di l'igiene di e persone cuntinueghja à aumentà, a maiò parte di a ghjente si seccarà e mani in tempu dopu à lavà e mani, cum'è l'usu di tissuti, asciugamani, asciugamani, etc.Tuttavia, a pruduzzione di tissuti, tovaglioli distrughjenu l'ambiente è causanu danni ecologichi.A ghjente capisce l'impurtanza di prutezzione di l'ambiente è gradualmente sceglie micca di utilizà tissuti è asciugamani cum'è a prima scelta per l'asciugatura di e mani.Invece, l'asciugamani sò l'opzione più ecologica per asciucà e mani.

微信图片_20221025091636

I primi asciugamani facianu rumori sgradevoli quandu eranu in funziunamentu.In particulare in i lochi publichi, pruvucarà disturbi di rumore à e persone vicine.Sicondu rapporti cunnessi, a contaminazione di u sonu à longu andà pò dannà i nervi di e persone.Per prutege a salute di e persone, u persunale di ricerca è sviluppu hà mutu l'asciugamani da diversi aspetti.

U nivellu di decibel hè una guida assai inaffidabile per i spiegatori.U nivellu di rumore varieghja secondu u sonu in u so locu, è a maiò parte di e teste di i pruduttori sò realizati in una stanza senza eco (stanza insonorizzata), per quessa ùn hè micca generatu un rumore supplementu.In l'usu praticu, ogni sonu di circa 68-78 dB (A) rapprisenta un secadoru di mani à pocu decibel.

tjy

Cos'è l'asciugamani?
L'asciugamani hè un tipu d'attrezzatura sanitaria utilizata in u bagnu per asciugà e mani cù l'aria calda o l'asciugamani cù u ventu forte.Pò esse divisu in secadoru di mani automaticu di tippu induzione è secadoru di mani di tippu di trigger manuale.Hè largamente utilizatu in alberghi, ristoranti, istituzioni di ricerca scientifica, ospedali, locali di divertimentu è altri lochi publichi.

In generale, u rumore di l'asciugamani à jet chì cù u ventu forte è u riscaldamentu cum'è supplementu hè relativamente grande, mentre chì u rumore di l'asciugatori d'aria calda cum'è u pilastru hè relativamente chjucu.

Equipamentu di riscaldamentu
Riscaldamentu PTC
U termistore PTC cambierà cù u cambiamentu di a temperatura ambientale.In l'invernu, a putenza di riscaldamentu PTC aumenta, è a temperatura di l'aria calda soffiata da l'asciugamanu hè stabile, chì hè risparmiu d'energia è ecologicu.Ancu se PTC hè carattarizatu da una bona constantità di a temperatura, hà ancu certi difetti.U termistore PTC ùn aumenta micca a temperatura di u filu di riscaldamentu cusì rapidamente.

Riscaldamentu di filu di riscaldamentu elettricu
U riscaldamentu di u filu di riscaldamentu tradiziunale, a temperatura di u ventu aumenta rapidamente, ma a stabilità di a temperatura di u ventu hè povira, a temperatura di u ventu hè più altu dopu un periodu di funziunamentu, brusgiarà a manu di l'utilizatore.Di solitu bisognu di aghjunghje un dispositivu di prutezzione termale.

A causa principale di u rumore

U mutore elettricu hè unu di i cumpunenti core di l'asciugamani automaticu à induzione d'alta velocità, è hè ancu l'equipaggiu principalu per a generazione di rumore.L'aria hè cumpressa da u mutore elettricu per accelerà u prucessu per furmà un flussu d'aria à alta velocità.U flussu d'aria face un sonu duru mentre passa per i canali in l'internu di a macchina.Questu hè ancu u mutivu principalu di u rumore di l'asciugamani.

Cumu riduce u rumore

Per quessa, i diseggiani di u produttu pruvate à disignà u canali di flussu di l'aria u più simplice pussibule, u muru internu hè lisu, è a periferia esterna hè dotata di cuttuni d'insulazione di u sonu per isolà u rumore quantu pussibule.

Inoltre, l'asciugamani guidati da i mutori asincroni di condensatori, i mutori di pali ombreggiati è i motori DC generanu menu rumore.


Tempu di Postu: Nov-29-2022