In u periodu post-epidemicu, i viaghji di salvezza publica hè sempre u focu di a nostra alta attenzione.Supermercati, scole, cumunità, ospedali, trasportu publicu è altri lochi sò affollati di persone, è a dumanda di pulizia di e mani esiste sempre.

U disinfettante per e mani FEEGOO ùn hà micca bisognu di un alimentazione fissa, chì permette a disinfezione di e mani per esse aduprata in modu flessibile in diversi lochi cummirciali.

11

Atomizing spray head - in un passu
Ùn importa micca cumu cambia u novu virus di a corona, hè sempre u novu virus di a corona.E misure di prevenzione è di cuntrollu basatu in a scienza sò l'armi di prevenzione è cuntrollu più efficaci.

U disinfettante di e mani FEEGOO, disinfezione senza cuntattu, rende a disinfezione di e mani più ingombrante, "spray atomizatu + copertura integrale", aumenta l'area di cuntattu è minimizza u risicu di infezzione croce.

Se un disinfettante automaticu di e mani di induzione hè stallatu in ogni pusizioni induve a disinfezione di e mani hè necessaria, ùn solu risparmià assai disinfettante, ma ancu migliurà l'efficienza di u travagliu è migliurà l'esperienza di viaghju di e masse.

微信图片_20221027111406

A regulazione di u voluminu di spray à cinque velocità - riducendu u cunsumu di materiale A gamma di applicazioni di disinfettante per a manu hè assai larga, cum'è e piante di trasfurmazioni di l'alimentariu, cumpagnie farmaceutiche, banche, assistenza medica è sanitaria, ristoranti, alberghi è kindergarten, etc. appropritatu secondu a quantità di situazione attuale.In ogni casu, l'usu di disinfettante ùn pò micca esse cuntrullatu da i metudi di disinfettazione ordinariu, chì inevitabbilmente portanu à u perdu di disinfettante.Per un locu cù centinaie di persone, u disinfettante di e mani FEEGOO dispensa quantitativamente, 0,8-1ml à volta, chì pò riduce significativamente u cunsumu di risorse materiale.

Agghiuncennu disinfettante - riducendu a carica di u persunale

U disinfettante per e mani FEEGOO hè apposta per a disinfezione di e mani in i lochi publichi.Hè in prima linea di prevenzione di l'epidemie è furnisce à i clienti una sperienza còmoda, còmuda, sicura è igienica.À u stessu tempu, u sterilizzatore hà bisognu di una chjave per apre a tappa è una persona speciale per versà, chì pò impedisce in modu efficace à l'altri di toccu accidentalmente u disinfettante è distrughjenu a macchina, chì hè cunvenutu per a gestione unificata.U sterilizzatore FEEGOO usa un liner di grande capacità 1000ML, chì pò riduce assai a freccia di cambià di vestiti, è pò risponde tranquillamente ùn importa quante persone sò, risponde à una larga gamma di bisogni, è riduce a carica di u persunale.

 

Aghjurnate di novu - stazione di disinfezione mobile
U sterilizzatore d'induzione hè dotatu di un bracket mobile, chì pò esse spustatu à u locu induve deve esse usatu, cum'è scole, ospedali, centri commerciali, aeroporti è altri posti cù trafficu altu.Fate a disinfezione di e mani efficiente è còmuda, riduce u risicu di infezzione per e masse, è porta una prutezzione sicura di a salute.​

L'epidemie ùn hè ancu finita, ùn lasciate micca a vostra vigilanza è cooperate attivamente cù i requisiti di prevenzione è cuntrollu.

 

111


Tempu di post: 27-oct-2022