Sia chì travagliate in un ufficiu, esercitatevi in ​​un centru di divertimentu o manghjate in un ristorante, lavatevi e mani è aduprate un asciugacapelli sò l'occasioni d'ogni ghjornu.

Benchì sia faciule da trascurà cumu funzionanu i siccatori di mani, i fatti ponu sorprendervi - è certamente vi faranu pensà duie volte a prossima volta chì ne aduprate unu.

L'asciugamani: cumu funziona

Cumencia cù u sensu

Assai cum'è a tecnulugia aduprata in una porta automatica, i sensori di muvimentu sò una parte essenziale di u funziunamentu di i siccatori di mani. È - ancu se sò automatichi - i sensori funzionanu in un modu abbastanza sofisticatu.

Emettendu un raghju invisibile di luce infrarossa, u sensore di un asciugatore di mani hè attivatu quandu un oggettu (in questu casu, e vostre mani) si sposta in u so percorsu, rimbalzendu a luce ind'u sensore.

U circuitu di a siccatura di e mani vene à a vita

Quandu u sensore rileva a luce chì ribomba, manda subitu un signale elettricu attraversu u circuitu di u siccatore di mani à u mutore di u siccatore di mani, dicendu chì deve inizià è piglià l'alimentazione da a rete elettrica.

Dopu hè finitu per u mutore di u siccatore di mani

U funziunamentu di i siccatori di mani per rimuovere l'umidità in eccessu dipenderà da u mudellu di asciugatrice chì aduprate, ma tutti i asciugatori anu duie cose in cumunu: u mutore di u siccatore di mani è u ventilatore.

I mudelli più vechji, più tradiziunali, utilizanu u mutore di l'asciugamani per alimentà u ventilatore, chì poi soffia l'aria annantu à un elementu riscaldante è attraversu un ugliu largu - questu evapora l'acqua da e mani. Tuttavia, à causa di u so cunsumu più altu di energia, sta tecnulugia diventa una cosa di u passatu.

Cumu travaglianu i siccatori di mani oghje? Ebbè, l'ingegneri anu sviluppatu novi tippi di asciugatrice cume mudelli à lama è ad alta velocità chì furzanu l'aria attraversu un ugellu assai strettu, basendu si nantu à a pressione d'aria resultante per rascià l'acqua da a superficia di a pelle.

Questi mudelli usanu sempre un mutore di asciugatore di mani è un ventilatore, ma perchè ùn ci hè micca bisognu d'energia per furnisce u calore, u metudu mudernu hè assai più veloce è face chì u siccatore di mani sia menu caru da corre.

Cumu i siccatori di mani battenu i bug

Per soffia l'aria, un asciugatore di mani deve prima piglià l'aria da l'atmosfera circundante. Perchè l'aria di u bagnu cuntene batteri è particelle microscopiche fecali, alcune persone anu saltatu à cunclusioni nantu à a sicurezza di i siccatori di mani - ma a verità hè chì i seccatori sò megliu à distrughje i germi chè à sparghjeli.

Oghje ghjornu, hè cumunu chì i siccatori di mani sianu custruiti cù un filtru d'aria à particule di alta efficienza (HEPA) in elli. Questu pezzu intelligente di kit permette à l'asciugatore di mani di aspirà è intrappulà più di u 99% di batteri in aria è di altri contaminanti, vale à dì chì l'aria chì scorre nantu à e mani di l'utenti ferma incredibilmente pulita.


Tempu di posta: Ott-15-2019