Sia chì travagliate in un uffiziu, esercitate in un centru di divertimentu o manghjate in un ristorante, lavà e mani è aduprendu un secadoru di mani sò avvenimenti di ogni ghjornu.

Ancu s'ellu hè faciule per sminticà cumu funziona l'asciugamani, i fatti ponu sorprenderà - è certamente vi farà pensà duie volte a prossima volta chì ne utilizate unu.

L'asciugamani: cumu funziona

Accumincia cù u sensu

Cum'è a tecnulugia utilizata in una porta automatica, i sensori di muvimentu sò una parte essenziale di u funziunamentu di l'asciugamani.E - ancu s'elli sò automatichi - i sensori funzionanu in modu abbastanza sofisticatu.

Emettenu un ragiu invisibile di luce infrarossa, u sensoru nantu à un secadoru di mani hè attivatu quandu un ughjettu (in questu casu, e vostre mani) si move in u so percorsu, rinviendu a luce in u sensoru.

U circuitu di l'asciugamani vene à a vita

Quandu u sensore rileva a luce chì rimbalza, invià immediatamente un signalu elettricu attraversu u circuitu di l'asciugamani à u mutore di l'asciugamani, dicendu chì l'iniziu è piglia energia da a rete.

Allora hè sopra à u mutore di l'asciugamani

Cumu l'asciugatori di a manu travaglianu per sguassà l'umidità eccessiva dependerà di u mudellu di secadoru chì utilizate, ma tutti i secadori anu duie cose in cumunu: u mutore di l'asciugamanu è u fan.

I mudelli più vechji, più tradiziunali utilizanu u mutore di l'asciugamanu per alimentà u fan, chì poi soffia l'aria nantu à un elementu cale è attraversu una bocchetta larga - questu evapora l'acqua da e mani.Tuttavia, per via di u so cunsumu di energia più altu, sta tecnulugia hè diventata una cosa di u passatu.

Cumu funziona l'asciugamani oghje?Ebbè, l'ingegneri anu sviluppatu novi tippi di secadori, cum'è mudelli di lame è d'alta velocità chì forzanu l'aria à traversu una bocchetta assai stretta, affittendu à a prissioni di l'aria resultanti per scaccià l'acqua da a superficia di a pelle.

Sti mudelli utilizanu sempre un mutore di secadoru di mani è un fan, ma perchè ùn hè micca bisognu di energia per furnisce u calore, u metudu mudernu hè assai più veloce è rende l'asciugamanu menu caru per correre.

Cumu l'asciugamani battenu i bug

Per soffià l'aria, un secadoru di mani deve prima attrae l'aria da l'atmosfera circundante.Perchè l'aria di u bagnu cuntene battìri è particeddi fecali microscòpichi, alcune persone anu saltatu à cunclusioni nantu à a sicurità di l'asciugamani - ma a verità hè, l'asciugatrici sò megliu per distrughje i germi cà di sparghje.

In questi ghjorni, hè cumunu per l'asciugamani per esse custruitu cù un filtru di particulate d'aria (HEPA) d'alta efficienza in elli.Stu pezzu intelligente di kit permette à l'asciugamani di aspirà è intrappulà più di u 99% di i batteri di l'aria è altri contaminanti, chì significa chì l'aria chì scorri nantu à e mani di l'utilizatori ferma incredibbilmente pulita.


Tempu di pubblicazione: 15-10-2019