Dispenser automaticu di sapone cù sensori
descrizzione specifica:
1. Dispenser automaticu di sapone infrared per microcomputer, utilizendu tecnulugia di circuiti integrati di precisione, interfaccia di ricarica aperta, utilizendu sensori infrarossi intelligenti, evitendu u cuntattu cù a manu, prevene l'infezzione incruciata, aduprate una batteria secca 4 × 1.5V, adattata per tutti i tipi di sapone, detergente.
2. Pò riceve automaticamente u signale per accende l'interruttore di u dispenser di sapone quandu a persona ghjunghje à a manu, perchè u travagliu pò spruverà sapone o scuma.Ci hè dui modi di travagliu: u tempu di impostazione automatica è u tempu aleatoriu quandu travaglia.Parechji dispensatori di sapone sò in forma di furnisce sapone o scuma à un tempu stabilitu.Vale à dì, quandu ghjunghje à u sapone o a schiuma, u dispenser di sapone riceve automaticamente un signalu è lasciarà a macchina travaglià, ma a macchina hà un tempu specificatu, è a macchina ferma automaticamente quandu u tempu stabilitu hè ghjuntu.

 

distributore di sapone

 

vantaghju
Aduttà a tecnulugia avanzata di sensori infrarossi umanisensu automaticamente u saponeper evità l'infezzione incruciata secundaria

Adatta per una varietà di liquidi viscosi, cum'è disinfettante per e mani, detergente, disinfettante, sunscreen, etc.

U disignu di l'apparenza hè squisitu è ​​compactu, chì risparmia spaziu è hè ancu un articulu di casa exquisite.

Utilizendu 4 batterie alkaline AA, pò esse usatu per circa 1 annu, chì hè risparmiu d'energia è ecologicu.

ytjwervd

Aduprà u locu
Distributori di saponesò principarmenti aduprati in hotel stella, ristoranti, alberghi, lochi publichi, ospedali, aeroporti, arredamenti per a casa, farmaceutica, alimentazione, chimica, elettronica, edifici d'uffiziu high-end, grandi centri commerciali, grandi locali di divertimentu, grandi sale di banchetti, resort termali. , Kindergartens, Ci sò parechji tippi di dispenser di sapone per l'usu in scole, banche, terminal aeroportuali è case.Pò esse divisu in dispenser di sapone automaticu, dispenser di sapone manuale è dispenser di sapone à induzione.Per esempiu, i dispenser di sapone di l'alberghi sò megliu per sceglie u tipu automaticu o induzione, chì hè più cunvenutu per l'ospiti, è riflette ancu l'altitudine di e diverse occasioni.

diritta (2)64R8969

 

Spergu chì tutti ponu aduprà u dispenser di sapone automaticu senza cuntattu per lavà e mani in i lochi publichi quant'è pussibule per prutege a salute di elli stessi è di e so famiglie.

 

 


Tempu di post: 09-09-2021