Aghju rivista di i prudutti divertenti per i zitelli, ma hè passatu un pocu di tempu chì aghju vistu ciò chì m'hà fattu pensà: cumprà questu per i mo figlioli subitu. U dispenser di sapone per i zitelli buru-buru mi hà digià tiratu fora a mo carta di creditu. per sustene u so novu Kickstarter.
Sapemu tutti chì una bona igiene di e mani hè diventata più impurtante, ma per fà i zitelli à praticà ùn hè micca. A mo figliola ùn pudia micca appughjà a pompa nantu à u dispenser di sapone ella stessu è era frustrata aspittendu per mè. dispenser di disinfettante per e mani quandu simu fora perchè li lascianu dimustrà a so indipendenza.
Di sicuru, cum'è tutti i zitelli, li piace i bubbles.That hè ciò chì face blu blu cusì bonu.
U dispenser buru-buru (aka "Magic Bubble Generator") hè ingegneratu cù un sensoru chì detecta i movimenti di e mani è poi attiva a liberazione di un flussu di bolle di sapone chì i zitelli ponu "afferra" in a palma di a so manu. sistema, pensu chì aghju bisognu à investisce in una tonna di ricariche di sapone.
Fortunatamente, l'invintori di buru-buru dichjaranu chì pò esse usatu cù qualsiasi marca di sapone liquidu, è chì una ricaricca deve esse in gradu di putenza 500 lavaggi a manu. Allora noi i genitori basta à riempie, oh, ogni quaranta-cinque. minuti o cusì?
U dispenser di sapone di bolle buru-buru hà iniziatu a so campagna Kickstarter u 4 di nuvembre. Ordine prima è risparmià 30%.
Caroline Siegrist hè una mamma nova, una fiera zia di 5 anni, scrittrice è cappellana di l'ospedale basatu in Nashville. Li piace a literatura per i zitelli, i gruppi indie rock guidati da donne, a cucina di cucina internaziunale, è incuraghjendu a so nipote è u so figliolu à diventà sempre più. obsesionatu cù Star Wars.bio twitter instagram


Tempu di post: Jul-04-2022