Siccomu l'epidemie glubale di COVID-19 cuntinueghja à sparghje oltremare, l'imprese di u cummerciu esteru sò affruntate cù u dilema di "mancanza di persunale" in a prima metà è "mancanza di ordini" in a seconda mità.L'industria ligera di a China, cum'è un grande paese di cummerciu esteru, in modu di rinfurzà a fiducia di l'impresa, incuraghjenu l'imprese à stabilizzà u mercatu straneru à u stessu tempu, l'esportazione à a vendita interna cum'è un puntu di partenza impurtante per a trasfurmazioni di u cummerciu esteru.Implementaremu ulteriormente l'Opinioni di l'Uffiziu Generale di u Cunsigliu di Statu nantu à u sustegnu di u trasferimentu di i prudutti d'esportazione à u mercatu domesticu, è cunfirmà chì a fiera di l'esportazione di a Cina (Shanghai) à u mercatu domesticu 2020 si terrà in Shanghai da u 9 à l'11 di dicembre. 2020.

   "2020 China (Shanghai) hà trasfirutu a fiera di e merchenzie" à "u 17th Shanghai International Bags & Shoes Show" a 18th sessione di Shanghai International Gifts and House products exhibition, esposizione di marca rossa tenuta in u stessu periodu, u secondu u cuntestu rende l'industria ligera. pruduttori di prudutti cù rivenditori domestici, agenti, elettricità, affari wechat, cumpratori di cummerciale internaziunale, piattaforma di cumunicazione per marchi high-end, designer è docking.

      Zhejiang Feegoo Technology Co., Ltd. hè statu invitatu à participà à a mostra, attraendu parechji affari stranieri da l'Europa per piantà a cunsultazione.Ricevutu l'attenzione è a ricunniscenza di i participanti multi-partiti.Cù sta piattaforma, Zhejiang Feegoo Technology Co., Ltd hà mostratu l'imagine enterpises, rinfurzà più influenza di a cumpagnia, è fà più imprese è u publicu cunnosce è capisce FEEGOO Technology.

                      1                                                                                                  3


Tempu di pubblicazione: 21 dicembre 2020