Cù a migliione di i standard di vita, a ghjente paga sempre più attente à a salute.Una nova epidemia di a corona hà fattu chì l'attenzione di e persone à l'igiene di e mani hà aumentatu senza precedente.

 

In u passatu, lavà e mani era solu lavatu cù l'acqua, ma avà u lavatu di e mani ùn hè micca solu bisognu di strofinamentu ripetutu cù sapone, ma ancu asciugà e mani dopu à lavà hè diventatu una parte essenziale di lavà e mani.

 

Ci hè parechje manere di asciucà e mani, dui di i più cumuni sò:

1. Macchina di asciugamani di carta + combinazione di asciugamani

2. Asciugamani à alta velocità

 

Perchè appare una combinazione di dispenser di carta + asciugamani?

I primi tovaglioli di carta anu occupatu cù successu a maiò parte di i bagni publichi cù u so prezzu di ingressu bassu.Ma dopu à aduprà, hè statu trovu chì u costu di mantenimentu di a macchina tovaglioli di carta hè troppu altu.

 

Fate un prublema di matematica simplice.Una persona normale hà bisognu di 1-2 fogli per asciucà e so mani à tempu.Assumindu chì a carta cunsuma 1,5 rotuli / ghjornu, è basatu annantu à u prezzu mediu di 8 RMB / rotulu di rotuli hotel, un bagnu pò cumprà tovaglioli di carta per 1 annu: 1,5 * 365 * 8 = 4380 RMB.

 

Inoltre, a macchina di asciugamani di carta deve ancu esse dotata di persunale speciale per cumprà è rimpiazzà i tovaglioli di carta à tempu per mantene a fornitura normale di l'equipaggiu.

 

微信图片_20221107094700

 

L'avventu di l'asciugamanu era inizialmente cunsideratu cum'è u salvatore di a fine di l'approvvigionamentu di l'asciugamani di carta.Ma à a fine, hè statu trovu chì a temperatura di l'asciugamani hè altu cum'è 40-60 ℃, è ci vole 40-60 seconde per asciucà e mani.À una temperatura cusì alta, a ghjente ùn pò micca suppurtà un tempu cusì longu di asciucà e mani.

 

Allora, aduprate di novu a macchina di asciugamani di carta.

 

L'asciugamani ad alta velocità hè un putente aghjurnamentu di l'asciugamani tradiziunale

 

L'asciugamani ad alta velocità FEEGOO hà i vantaghji di risparmiu d'energia, risparmiu di soldi, risparmiu di tempu è alta efficienza, pulita è igienica.

 

Risparmiu d'energia è risparmiu di soldi: Utilizendu l'asciugamani di alta velocità FEEGOO pò salvà 87% -95% di u cunsumu di energia, è u costu di utilizà l'asciugamanu una volta per asciucà e mani hè abbastanza per asciucà e mani 12 volte;

 

Risparmio di tempu è efficienza: ventu forte à alta velocità 10 seconde per asciucà e mani rapidamente, senza bisognu di aspittà in fila;

 

Pulitu è ​​igienicu: A cunchiglia hè un novu materiale fattu di resina ABS è agenti antibacterial specifichi.U filtru di l'ingressu di l'aria è u filtru HEAP d'alta efficienza integratu ponu filtrà a polvera è i batteri.A lampa UV pò sterilizà.U prublema di a crescita bacteriana assicura chì l'outlet di l'aria hè pulita, è a contaminazione secundaria durante u prucessu di siccà hè rifiutata.

微信图片_20221107095417

 

Allora a quistione hè, postu chì un secadoru di mani d'alta velocità pò risolve perfettamente u prublema di l'asciugatura di e mani, perchè aduprà dui dispositi, una macchina di tissuti è un secadoru di mani?

 

Custruisce e zone di lavaggio è asciugatura di e mani in u mondu

 

FEEGOO hè stata cuncentrata nantu à a tecnulugia di lavaggio di e mani per 16 anni è hè un fabricatore prufessiunale di apparecchi per l'igiene di e mani.In l'era post-epidemica, FEEGOO hè sempre stata impegnata à a popularisazione è l'applicazione di i prudutti di a tecnulugia di lavare a manu, cum'è l'asciugamani senza cuntattu, i dispenser di sapone è i sanitizers per e mani.

微信图片_20221107100536

L'area per lavà e mani FEEGOO è l'area per l'asciugatura di e mani anu i vantaghji di lavà e mani è asciugate rapidamente e mani senza fila, sentendu u ventu è rendendu più igienicu.U scopu di creà un ambiente intelligente, risparmiu d'energia è efficiente per lavà e mani per i bagni publichi è i lochi publichi, è prumove u sviluppu sanu di a salute publica.


Tempu di Postu: Nov-07-2022