U mondu hè avà in presa di una pandemia di coronavirus, hà dettu u direttore generale di l'Organizazione Mondiale di a Salute, cum'è hà manifestatu una profonda preoccupazione per "livelli allarmanti di inazione" in a lotta contru a diffusione di a malatia.

 

In l'ultime duie settimane, u numeru di casi fora di a Cina hè aumentatu di 13 volte, hà dettu u duttore Tedros Adhanom Ghebreyesus, è u numeru di paesi affettati hè triplicatu.Ci sò 118,000 casi in 114 paesi è 4,291 persone anu persu a vita.

 

"L'OMS hà valutatu stu focu intornu à u ghjornu è simu assai preoccupati sia da i livelli alarmanti di diffusione è di gravità, sia da i livelli alarmanti di inazione.

 

Cum'è ghjente ordinaria, cumu duvemu sopravvive à sta epidemia in modu sicuru?Prima di tuttu, pensu chì ciò chì duvemu fà hè di portà maschere, lavà e mani spessu, è evite i posti affollati.Allora cumu lavamu e mani spessu?Questu ci vole à aduprà metudi scientifichi di lavà a manu cù u nostru dispenser automaticu di sapone è l'asciugamanu cù funzione di sterilizazione.

Metudu scientificu per lavà e mani:

Distributore automaticu di sapone:

     

 

Asciugamani:

 

Se una epidemia ùn pò esse cuntenuta è cuntinueghja à espansione a so portata, i funzionari di a salute publica puderanu cumincià à chjamà una pandemia, chì significa chì hà affettatu abbastanza persone in diverse zone di u mondu per esse cunsideratu un focu globale.In breve, una pandemia hè una epidemia mundiale.Infetta più persone, provoca più morti, è pò ancu avè ripercussioni suciali è ecunomiche generalizate.

Finu a ora, ancu s'è l'epidemie naziunale hè stata cuntrullata in una certa misura, ùn devemu micca rallentà i nostri sforzi.Avemu da stà vigilanti in ogni mumentu.

A ghjente ordinaria metterà ancu i so vestiti di battaglia prima chì u paese sia in periculu, perchè sta luce debule, ma micca debule di a natura umana, riempia u mondu, illuminarà u mondu è lasciarà a piccula fluoriscenza scontra, è fà una galassia brillanti.

A gentilezza di a ghjente ordinaria hè a luce più preziosa nantu à a strada per luttà contra l'epidemie.

Certi paesi stanu luttendu cù una mancanza di capacità, certi paesi stanu luttendu cù una mancanza di risorse, certi paesi stanu luttendu cù una mancanza di risoluzione. Certi paesi ùn anu micca stabilitu una capacità sufficiente per isolà e persone, disse.Altri paesi eranu troppu disposti à rinunzià à a traccia di cuntattu troppu prestu, chì puderia aiutà à rallentà a diffusione.Certi paesi ùn anu micca cumunicatu bè cù u so populu, dendu l'infurmazioni necessarii per mantene elli stessi è altri sicuri.

Shakespeare hà dettu: "Non importa quantu hè a notte, u ghjornu vene sempre".U friddu cù l'epidemie eventualmente si dissiparà.A ghjente ordinaria lascia a fluoriscenza riunisce è rende a galaxia luminosa.


Tempu di Postu: Dec-08-2020