I dispusitivi di i motori brushless ponu esse aduprati in l'industria lattiera, l'industria di a birra, l'industria di trasfurmazioni di carne, l'industria di trasfurmazioni di soia, l'industria di trasfurmazioni di bevande, l'industria di trasfurmazioni di panetteria, farmaceutica, fabbrica di precisione elettronica, è certi attelli puliti più esigenti, è cusì, cum'è pruduzzione elettrica di mutore brushless (FEEGOO) secca mani, a maiò parte di brushless sò applicati in fabbriche.

Comparatu cù u mutore senza spazzola, u mutore di spazzola hè applicabile solu à diversi tipi di toilette è altre aree di i requisiti chì ùn sò micca troppu elevati è ùn ponu micca aduprà in attelli cumplessi cum'è attellu senza polvera.

Per a vita di serviziu, u mutore Brushless pò travaglià continuamente per 20000 ore o più, a vita di serviziu normale di 7-10 anni.Ma u mutore di spazzola hè 1000-5000 ore di travagliu cuntinuu, a vita di 1-2 anni.

Per l'usu di l'effettu, u mutore brushless hè 90-95m / s operatu à alta velocità, l'effettu propiu pò ghjunghje à 5-7s tempu di manu secca.Ma u mutore di spazzola funziona a velocità è u tempu di asciugatura hè assai più bassu di u mutore senza spazzola.

Per u risparmiu d'energia, relativamente parlante, u cunsumu di energia di u mutore brushless hè senza spazzola 1/3.

Per u mantenimentu, u mutore di spazzola ùn hè micca solu per rimpiazzà a spazzola di carbone, ma ancu di rimpiazzà l'accessori periferici di u mutore di l'ingranaggio, u costu deve esse assai più altu.A funzione principale serà affettata.

Inoltre, vale a pena nutà chì u mutore di spazzola di rumore spedisce hè assai più altu ch'è u mutore senza spazzola, è cù u futuru di l'usura di a spazzola di carbone, u rumore di u mutore di spazzola diventerà sempre più grande, è u mutore senza spazzola ùn serà micca affettatu.


Tempu di post: 24-ghjugnu-2019