Cume u tempu passa, 2020 hè l'annu per ottene una sucità moderatamente pruspera in tutti i rispetti.A ghjente duverebbe esse entusiasta è entusiasmata per questu.Mentre a ghjente hè sempre immersa in a gioia di l'annu novu, una guerra senza fumu hà iniziatu ufficialmente à u mumentu chì a campana di l'annu di u Rat sona.U Novu Coronavirus farà u Festival di Primavera 2020 speciale. Finu à questu ghjornu, l'epidemie ùn hè micca cumplettamente cuntrullata.
À u principiu, assai persone ùn anu micca assai attente à a gravità di l'epidemie.Ma quandu l'epidemie si sparse in tuttu u paese cù una rapidità inaspettata, u numeru di persone infettate è u numeru di morti anu aumentatu in pochi ghjorni, a ghjente hà capitu chì l'epidemie era imparable.asciugamani, disinfettanti per e manièdistributori di saponepruduciutu da a nostra cumpagnia sò tutti i prudutti ligati à l'epidemie.Questu ci porta à tempu opportunità è sfide.

rth  hper esempiu

A vendita di tutti i nostri prudutti anu aumentatu significativamente in l'ultimi mesi, chì mostra chì a ghjente hè diventata più cuscente. In verità, sottu a situazione epidemica, per a nostra propria salvezza persunale, duvemu lavà e mani spessu. una attitudine pusitiva, ùn hè micca bonu cum'è misure cuncrete.Per noi stessi, ma ancu per a nostra famiglia è l'amichi, duvemu prutege.Aduprà una misura cunnisciuta per prutege sè stessu, portà a maschera è lavà e mani sò una misura basica, nota ancu a disinfezione di l'individuu.

Eccu alcuni di i prudutti chì sò stati venduti bè recentemente,Distributore automatico di sapone da 500 ml    Asciugamani in ABS    Dispenser di sapone in schiuma disinfettante per e mani.Credu chì cù i sforzi di tutti, l'epidemie serà megliu.Aghju aspittendu u ghjornu chì a primavera fiorisce. Per vince sta battaglia dipende di i sforzi di tutti noi, per piacè ùn crede micca i rumuri cum'è mè, ùn sparghje micca i rumuri, seguite i cunsiglii di u dipartimentu di prevenzione di l'epidemie, prutegge a so propria salute. .Ricurdatevi, unu hè di stà in casa quant'è pussibule, ùn esce micca, ùn andate micca in lochi affollati, dui hè di portà una maschera quandu esce, trè hè di lavà e mani spessu, lavate e mani prima di manghjà è dopu à usu di u toilette, per prevene i batteri in u corpu.

 


Tempu di Postu: Dec-14-2020