Cum'è dice u proverbio: "Una bona sella va bè cù un cavallu", a fonte di energia di l'asciugamanu FEEGOO hè cunfigurata esattamente ciò chì hè a situazione attuale - i mutori senza spazzola, cum'è tutti sapemu, i mutori senza spazzole grandi è chjuchi sò usati in parechji In u campu di l'intelligenza artificiale (AI).Allora induve hè l'usu di u mutore brushless di l'asciugamani?Eccu a risposta per tutti:

9966案例图

ECO9966manuAsciugatrice cù mutore brushless di cunversione di frequenza.

 

Primu :Caratteristiche di u mutore senza spazzola

 

U mutore DC brushless hè cumpostu da un corpu di mutore è un driver, è hè un pruduttu mecatronicu tipicu.Siccomu u mutore DC brushless funziona in un modu d'autocontrollu, ùn aghjunghje micca un avvolgimentu iniziale à u rotore cum'è un mutore sincronu chì hè iniziatu sottu una carica pesante sottu a regulazione di velocità di frequenza variabile, nè ùn pruvucarà oscillazioni è fora di u passu. quandu a carica cambia di colpu.I magneti permanenti di i motori DC senza spazzole di capacità media è chjuca sò oghji fatti di materiali di ferru di neodimiu di terra rara (Nd-Fe-B) cù un produttu d'alta energia magnetica.Dunque, u voluminu di u mutore brushless di magnete permanente di terra rara hè una taglia più chjuca di quellu di u mutore asincronu trifase di a stessa capacità.In generale, hè chjucu in grandezza è altu in putere.

 

Siconda: A diffarenza trà u mutore brushless è u mutore di spazzola

 

Quandu un mutore brushed funziona, a bobina è u commutatore giranu, ma u magnetu è e spazzole di carbone ùn giranu micca.A direzzione di corrente alternante di a bobina hè cambiata da u commutatore è e spazzole chì giranu cù u mutore.In l'industria di i veiculi elettrici, i mutori di spazzole sò divisi in muturi di spazzole à alta velocità è di spazzole à bassa velocità..

 

无刷电机

 

 

 

 

 

  1. High friction è alta perdita

 

L'amichi prufessiunali anu scontru stu prublema quandu ghjucanu cù i mutori spazzolati prima, vale à dì, dopu avè utilizatu u mutore per un periudu di tempu, u mutore deve esse attivatu per pulizziari a spazzola di carbone di u mutore, chì hè longa è laboriosa. è l'intensità di mantenimentu ùn hè micca menu di una pulizia di casa.

 

2. Generazione di calore altu è vita corta

 

A causa di a struttura di u mutore di spazzola, a resistenza di cuntattu trà a spazzola è u commutatore hè assai grande, chì face chì a resistenza generale di u mutore sia grande è faciule per generà calore.U magnetu permanente hè un elementu termale.Se a temperatura hè troppu alta, u magnetu smagnetizerà, u rendiment di u mutore hè ridutta, è a vita di serviziu di u mutore brushed hè affettata.

 

3. Bassu efficienza è bassa putenza di pruduzzioni

 

U prublema di u calore di u mutore brushed sopra citatu hè largamente duvuta à u fattu chì u currente hè fattu nantu à a resistenza interna di u mutore, cusì l'energia elettrica hè cunvertita in calore in una larga misura, cusì a putenza di output di u mutore brushed hè. micca altu è l'efficienza ùn hè micca alta.

 

Vantaghji di i motori brushless

U mutore DC brushless hè cumpostu da un corpu di mutore è un driver, è hè un pruduttu mecatronicu tipicu.Perchè u mutore DC brushless opera in modu autocontrollatu

1. Nisuna spazzola, bassa interferenza

 

U mutore brushless sguassate a spazzola, è u cambiamentu più direttu hè chì ùn ci hè micca una scintilla elettrica generata quandu u mutore di spazzola hè in funziunamentu, chì riduce assai l'interferenza di a scintilla elettrica à l'equipaggiu radiu di telecomando.

 

2. Low rumore è funziunamentu liscia

 

U mutore brushless ùn hà micca spazzola, a friczione hè assai ridutta durante l'operazione, l'operazione hè liscia è u rumore hè assai più bassu.Stu vantaghju hè un sustegnu enormu per a stabilità di u mudellu.

 

3. Longa vita è costu di mantenimentu bassu

 

Senza a spazzola, l'usura di u mutore brushless hè principalmente nantu à u cuscinettu.Da un puntu di vista miccanicu, u mutore brushless hè quasi un mutore senza mantenimentu.Quandu hè necessariu, solu bisognu di fà qualchì mantenimentu di a rimozione di polvera.Paragunendu u precedente è u prossimu, sapemu i vantaghji di i motori brushless sopra i motori brushed, ma tuttu ùn hè micca assolutu.E caratteristiche di prestazione di i motori brushless, cum'è l'eccellente prestazione di torque à bassa velocità è u grande torque, sò insustituibili per i motori brushless, ma In quantu à a facilità d'usu di i motori brushless, cù u costu di diminuzione di i controller brushless è u sviluppu è a cumpetizione di u mercatu di brushless. ticnoluggìa dâ casa è à l 'esteru, sistemi putenza brushless sò in u stadiu di u sviluppu rapidu è pupularizazione, chì dinù assai prumove U sviluppu di u muvimentu mudellu.

 

 

Terzu, a cumpetizione di diversi indicatori di rendiment

1. Scopu di l'applicazione:

 

Motore senza spazzola: generalmente utilizatu in l'equipaggiu cù esigenze di cuntrollu relativamente elevate è alta velocità, cum'è mudelli di aerei, strumenti di precisione, etc., chì anu un cuntrollu strettu di a velocità di u mutore è l'alta velocità.

Motori di spazzole di carbone: di solitu l'equipaggiu di putenza usa mutori di spazzole, cum'è asciugacapelli, mutori di fabbrica, cappucci di casa, etc. Inoltre, a vitezza di u mutore di serie pò ghjunghje assai altu, ma per via di l'usura di i spazzole di carbone, utilizate A vita ùn hè micca bonu cum'è i motori brushless.

 

2. Vita di serviziu:

 

Motori senza spazzola: Di solitu a vita di serviziu hè in l'ordine di decine di millaie d'ore, ma a vita di serviziu di i mutori senza spazzola hè ancu assai diversa per via di cuscinetti diversi.

Motore di spazzola di carbone: In generale, a vita di travagliu cuntinuu di un mutore di spazzola hè di parechji centu à più di 1000 ore.A spazzola di carbone deve esse rimpiazzata quandu u limitu di usu hè ghjuntu, altrimente hè faciule per causà l'usura di u cuscinettu.

 

3. Utilizà effettu:

 

Motore senza spazzola: di solitu u cuntrollu di cunversione di frequenza digitale, forte cuntrollu, da uni pochi di rivoluzioni per minutu à decine di millaie di rivoluzioni per minutu pò esse facilmente ottenutu.

Motore di spazzola di carbone: U vechju mutore di spazzola di carbone generalmente funziona à una velocità constante dopu l'iniziu, è l'aghjustamentu di a velocità ùn hè micca assai faciule.U mutore di serie pò ancu ghjunghje à 20.000 rpm.

Ma a vita di serviziu serà più corta.

 

4. Risparmio energeticu:

 

Relativamente parlante, u mutore brushless cuntrullatu da a tecnulugia inverter risparmià assai energia cà u mutore di serie.I più tipici sò l'aria condizionata inverter è i frigoriferi.

 

5. In termini di mantenimentu futuru, u mutore di spazzole di carbone deve esse rimpiazzatu.Se ùn hè micca rimpiazzatu in u tempu, u mutore serà danatu.U mutore senza spazzola hà una longa vita di serviziu, di solitu più di 10 volte quella di u mutore di spazzola, ma deve esse rimpiazzatu s'ellu hè rottu.Motore, ma u mantenimentu di ogni ghjornu ùn hè micca necessariu.

 

6. L'aspettu di u rumore ùn hà nunda di fà cù s'ellu hè un mutore brushed, ma dipende principalmente da l'abbinamentu di u cuscinettu è i cumpunenti internu di u mutore.

 

L'indice di paràmetri di u mutore brushless mudellu, in più di e dimensioni (diamitru esternu, lunghezza, diametru di l'arburu, etc.), pesu, gamma di tensione, corrente senza carica, corrente massima è altri parametri, ci hè ancu un indice impurtante - U valore KV, chì hè Un paràmetru di prestazione unicu di u mutore brushless hè una datu impurtante per ghjudicà e caratteristiche di prestazione di u mutore brushless.

 

 

 

(FEEGOO) Chì ghjè u mutore senza spazzola utilizatu in l'asciugamani à jet d'aria studiatu da FeegooTecnulugia?

principiu:

 

① U mutore brushless adopta una guida elettromagnetica è ùn face micca cuntattu cù u rotore.

 

② U mutore di a spazzola di carbone usa a rotazione di u rotore, a spazzola hè sempre strofinata cù l'anellu di commutazione, è l'erosione di scintilla si trova à u mumentu di a commutazione, cusì a spazzola hè una parte vulnerabile in tuttu u mutore.À u listessu tempu, qualchì polvera fina serà generata durante a friczione cù u rotore.

 

1.Scopu di l'applicazione:

 

Motori senza spazzola: industria di prudutti lattichi, industria di birra, industria di trasfurmazioni di prudutti di carne, industria di trasfurmazioni di prudutti di soia, industria di trasfurmazioni di bevande, industria di trasfurmazioni di pasticceria, industria farmaceutica, fabbrica di precisione elettronica, è altri attelli senza polvere cù esigenze più alte.

 

Motore di spazzole di carbone: pò esse usatu solu in ogni tipu di toilette è in altre zone induve i requisiti ùn sò micca troppu altu, ma ùn pò micca esse usatu cum'è un attellu senza polvera!

 

2. Vita di serviziu:

 

Motore senza spazzola: pò travaglià continuamente per circa 20.000 ore, è a vita di serviziu convenzionale hè di 7-10 anni.

Motore di spazzola di carbone: pò travaglià in permanenza per circa 500 ore, è a vita di serviziu convenzionale hè di 2-3 anni.

 

3. Utilizà effettu:

 

Motore senza spazzola: Funziona à una velocità alta di 90-95m / s, è l'effettu propiu pò ghjunghje à u mitu di e mani secche in 5-7s.

Motore di spazzola di carbone: a velocità di corsa è u tempu di seccu sò assai più bassi di u mutore senza spazzola.

 

4. Risparmio energeticu:

 

Relativamente parlante, u cunsumu di energia di un mutore brushless hè solu 1/3 di quellu di una spazzola di carbone.

 

5. In quantu à u mantenimentu di u futuru, quandu u mutore di spazzole di carbone hè sguassatu, micca solu rimpiazzà a spazzola di carbone, ma ancu rimpiazzà l'accessori intornu à u mutore, cum'è l'ingranaggio rotanti.U costu hè assai più altu.A più impurtante hè chì a funzione generale serà affettata.

 

6. U rumore di i muturi brushless hè assai più altu ch'è quellu di i motori brushless.

 

7. U tassu di riparazione di i nostri prudutti di a serie di motori senza spazzola hè in 1%, mentre chì a tarifa di riparazione di i prudutti di a spazzola di carbone hè relativamente assai più altu.

 


Tempu di post: 28-aug-2021